پشتیبانی آنلاین مشتریان

 

 

 

 

 

بانک نرم افزار با سر لوحه قراردادن این اصل  که مشتری ، سرمایه گران بها و مایه حیات هر سازمانی بوده و خدمات پس از فروش را مهمترین فرآیند در جذب و نگهداری مشترکین خود می داند . بانک نرم افزار با به کارگیری تجربیات تمامی شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه  و همچنین استفاده از تمامی پشتوانه‌های علمی و فنی خود در ارایه‌ی خدمات به هزاران مشتری، می‌کوشد تا شیوه‌های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات پشتیبانی 24 ساعته صفر و یک

استفاده از نیروهای پشتیبانی متعهد و متخصص

بهره‌گیری از کارکنان و متخصصانی که به صورت ویژه از روحیه‌ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پی‌گیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند، شیوه‌ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی صفر ویک  است. این کارشناسان از میان نیروهایی انتخاب می‌شوند که دانش کافی برای پاسخ‌گویی به سوال‌های مشتریان را داشته باشند و مشتریان را به گونه‌ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کم‌ترین زمان و هزینه به پاسخ‌های کارساز برای مشکلات خود دست یابند.

استفاده‌ از مکانیزم اثر بخش در پاسخ به مشکلات مشتریان در کمترین زمان

بانک نرم افزار با استفاده از امکانات مناسب  از جمله سیستم ticket در حوزه  فناوری اطلاعات تلاش می‌کند تا ساز و کار پاسخ گویی به مشتریان را به بهترین شکل ممکن مکانیزه سازد تا آنان بتوانند در زودترین زمان ممکن به موثرترین پاسخ ها دست یابند ، و که در این مکانیزم شما می توانید بدون نیاز به تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی ارتباط برقرار نموده و مشکل سرویس خود را بر طرف نمایید.

طراحی سیستم پاسخگویی فاقد پشت خطی و جلوگیری از انتظار مشترکین :

بانک نرم افزار با طراحی سرویس سانترال تلفن مرکزی خود بر اساس تجربیات کارشناسان مجرب در این حوزه به گونه ای که هیچ یک از مشترکین در پشت خطوط یا خطوط اشغال این شرکت نخواهند ماند و در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان راهنمایی و رفع مشکل خواهند شد . همچنین صفر یک با در نظر گرفتن خطوط تلفن همراه برای حوزه های مختلف خدماتی خود که در اختیار کارشناسان پشتیبانی شرکت می باشد تا حد ممکن دسترسی به تیم پشتیبانی شرکت را تسهیل نموده است .

چابکی در ارائه خدمات پشتیبانی:

این ویژگی به عنوان یکی از ارزش های سازمانی و ارکان جهت ساز بانک نرم افزار نیز می باشد ، بدین ترتیب که تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی بانک نرم افزار  تلاش می‌کنند مشکلات مشتریان  را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برطرف سازند. رسیدگی به مشکلات هر مشتری توسط یک تیم مشخص و در کوتاه‌ترین زمان از طریق برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در همان روز صورت می پذیرد.

ارسال کارشناس فنی حضوری در کوتاه ترین زمان :

به منظور رفاه حال آن دسته از مشترکینی که بنا به هردلیلی در بر طرف نمودن مشکل خود نشده اند این سرویس می تواند راه گشای مشترکین متقاضی باشد .

آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در بهره مندی از خدمات صفر ویک پرداز در کلیه ساعات شبانه روز می باشد.

[ views id=1? ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بانک نرم افزار می باشد کاری از بانک نرم افزار