دسته‌بندی نشده

تیزر و انیمیشن

 

جدول قیمت تیزر و آگهی تبلیغاتی (رئال و ترکیبی)

شرح خدمات و مشخصات پروژه کلاس A کلاس B کلاس C
سریالی و یا تک قسمتی +
رعایت سطح کیفی بین المللی در طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی + + +
طراحی کاراکتر اختصاصی +
ساخت موزیک اختصاصی سازمانی +
طراحی استوری بورد مفهومی و انیماتیک حرفه ای + +
رعایت ضوابط صدا و سیما + + +
ایده پردازی منحصربفرد با شرایط تصویری مناسب +
استفاده از گوینده صدا آشنا + +
مدت زمان نهایی تیزر ماکزیمم 1 دقیقه ماکزیمم 1 دقیقه ماکزیمم 30 ثانیه
زمان مورد نیاز برای تولید تیزر 25 روز کاری 20 روز کاری 10 روز کاری

به دلیل تفاوت در پروژه های مختلف از نظر تجهیزات مورد استفاده، شرایط محیطی فضای ساخت تیزر، سناریوی مورد توافق و … ، قیمت های درج شده در جدول فوق بصورت تقریبی محاسبه شده اند، لذا جهت اطلاع از قیمت دقیق پروژه مورد نظرتان با نمابین تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان  بهره مند گردید و در نهایت از قیمت نهایی پروژه خود مطلع شوید.

– زمان تولید با توجه به استوری بورد و سناریوی طرح تا حدودی قابل تغییر خواهد بود.

– استفاده از تجهیزات حرکتی و نورپردازی منوط به فراهم سازی شرایط محیطی از طرف کارفرما می باشد.

– کلیه هزینه های ایاب و ذهاب و حمل و نقل تجهیزات به محل و آماده سازی محل تصویربرداری به عهده کارفرما خواهد بود و می بایست یک نفر نماینده کارفرما به طور دائم در کنار تیم تصویربرداری قرار گیرد.

در صورت نیاز پروژه به اجرای همزمان عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی، 40 درصد تخفیف برای اجرای پروژه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در نظر گرفته خواهد شد.

تیزر یا آگهی تبلیغاتی چیست؟

تیزر یا آگهی تبلیغاتی ویدئویی است که به معرفی محصول، خدمات یا کلیت یک سازمان یا مجموعه می پردازد. تیزرهای تبلیغاتی در سبک های مختلف طراحی و اجرا می گردند. بصورت کلی می توان تیزرهای تبلیغاتی را به دو دسته رئال و غیر رئال تقسیم بندی کرد. تیزرهای رئال تیزرهایی هستند که در آن از المان های فیزیکی واقعی تصویربرداری شده و در اجرای تیزر از این تصاویر استفاده می گردد. در این نوع تیزر تبلیغاتی می توان از بازیگر استفاده کرد و یا بدون بازیگر پروژه را اجرا نمود. مدل غیر رئال به تیزرهایی گفته می شود که در اجرای آن از المان های غیر واقعی استفاده می گردد. این المان ها می تواند بصورت سه بعدی اجرا شده باشند یا بصورت موشن گرافیک دو بعدی تولید گردند.

 

advertising-video

 

موارد استفاده تیزرهای تبلیغاتی :

– پخش فیلم ها در نمایشگاه ها

– کنفرانس ها و سمینارها

– پخش در سالن های انتظار و استراحت سازمان

– پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی به منظور تبلیغات

– استفاده از فیلم ها به عنوان کاتالوگ های الکترونیکی معرفی محصول و خدمات سازمان

– تولید فیلم به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان

– پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها

– استفاده در هتل ها و تالارها

– استفاده در فیلم های آموزشی